ig7trseghj8

 Förbannad på mig själv för att jag blir arg och irriterad på dig!
Besviken för att jag blir orolig..
Får ett tryck i bröstet och ett dunkade huvud, för jag bestämde mig för att du inte skulle finnas för mig.
Hur kan du göra såhär mot alla? hur kunde du låta allt detta ske? hur kunde det gå så jävla långt?
du lurar alla hela tiden, pajar ditt liv.
För mig finns du inte, önskar att det var så i alla fall..
jag orkar inte bry mig. men du pallar att sabba allt och jag tänker aldrig någonsin leta förståelse för ditt beteende. För du har fått dina chanser du har haft turen att förändra allt, men du skiter på dig själv i ansiktet.
Har du tänkt på vad dina föräldrar gjort för dig???
Förstår du att du dödar dom långsamt inombords när du gör såhär???
För mig är du sjuk och en dåre... Det är karma som kommer åt dig, ledsen men det är inte mer än rätt åt dig.
Önskar att du vore en normal bror till mig, men inte ens när vi tillsammans mist en broder och förlorat en del av våra liv så har du mage att tycka synd om dig själv och rövknulla ditt liv!
Fyfan.. fyfan för ditt drömland betyder mer än allt annat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0