Jag är verkligen lyckligt lottad

Som har någon som dig i mitt iv.
Jag har dom roligaste stunderna med dig och måste säga att det är inte alla som har det så bra som vi har det.
Självklart vill jag bo med dig, leva vardag med att få somna om bredvid dig. Men det är okej, jag känner ingen brottska för jag vet att vi har tid.
det är svårt att förklara när ord inte räcker riktigt till,
kan inte ge dig allt det du önskar men du vet att jag vill.
Vi har redan tagit oss igenom svek, bråk och jobbiga val. Men vår kärlek är inte svag.
Du och jag är det bästa som har hänt, när du ser mig i ögonen så känns allt så lätt.
Förlåt för att jag tvekar ibland, men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt.
När du behöver mig ska du aldrig vara till besvär, för jag vill vara där.
För du var där när alla andra svek och förklarade hur värdefull jag var.
Utan dig vore jag bara en av miljoner

Älskling, du är allt som jag nånsin velat ha varje andetag med dig känns så bra
jag säger så mycket men det är sant, du kan vara den rätta så håll hårt i min hand <3

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0